KAJIAN TAHAP KEPUASAN PENGGUNA PERKHIDMATAN BAS MUAFAKAT JOHOR (BMJ) BAGI TAHUN 2024
Tarikh: 25/07/2024
KAJIAN TAHAP KEPUASAN PENGGUNA PERKHIDMATAN BAS MUAFAKAT JOHOR (BMJ) BAGI TAHUN 2024
Adalah dimaklumkan bahawa, pihak Perbadanan Pengangkutan Awam Johor (PAJ) sedang menjalankan Kajian Tahap Kepuasan Pengguna Perkhidmatan Bas Muafakat Johor (BMJ) bagi Tahun 2024 bermula pada 25 Julai 2024 sehingga 25 September 2024.Tujuan kajian ini dilakukan adalah untuk membantu pihak PAJ dalam memperbaiki serta meningkatkan lagi mutu dan kualiti perkhidmatan Bas Muafakat Johor. Kajian ini dilaksanakan secara atas talian dan boleh dicapai melalui imbasan QR kod atau klik ke pautan link
https://docs.google.com/.../1FAIpQLSfJczEPw.../viewform